Västerås

Har befunnit mej i Västerås med Janne i helgen, det vart tatuering, shopping, fest, hotellboende, hotellfrukost (får ej glömmas haha) och massa tågåkande.
Nu sitter jag och funderar på vart man ska bege sej härnäst, varför åker man inte iväg över en helg oftaste och bor på hotell? Det är ju guld värt, man känner att man lever mer liksom.
.
Resan ner gick jättebra, blev 2 byten, sista bytet va sådär, satt i en vagn o försökte sova samtidigt som en bebis va vansinnig i 2 timmar. Det är ju mardrömmen, att man tar med Kian o han får för sej att skrika konstant i flera timmar, jag skulle dö, eller ne, men snacka om att få sej ett rejält test o vad slut man skulle va efter den resan. Peppar, peppar, ska flyga med honom i sommar, det ska bli spännande =)
.
Ääääntligen fick jag träffa min Carro och hennes Isse o Lars såklart =) Isse e så jäkla häftig, den grabben e cool haha, det har jag alltid tyckt =D Han va riktigt bra på att säga ett speciellt ord: Ohneeeeej! hahaha
.
.
Medan Janne tatuerade sej hos David Hamrin så gled vi på stan och käkade lunch, shoppade o snackade lite skit!
.
.
Janne tatuerade in Kians ansikte på ryggen, tatueringen vart så sjuuuukt bra, den ser exakt ut som bilden han gav tatueraren, David e GRYM, ska jag nånsin tatuera mej så är det där. Det som är extra bra med Jannes tatuering det är att om jag inte e med Kian och får Kian-sjukan så kan jag bara tvinga Janne att vända på sej om så kan jag spana på lilleman ;)
.
.
Skulle egentligen ut och äta på kvällen med vi fastnade på hotellrummet med massa vin, öl o surr så det fick bli roomservice, jag önska jag va rik, då skulle jag bo på hotell skitofta och beställa roomservice varje dag haha, men fan vilket fetto man skulle bli, speciellt av hotellfrukosten, finns det nåt godare?
Sen vidare på Blue Moon.
.
.
.
.
Underbart! Mer resor! JANNE, när du ser det här önskar jag mej en resa, en helg, nånstans i sverige på hotell med dej okej? haha!
.
Kom hem sent på lördagen, tåget framför oss krockade med en älg som rev ner nån ledning så vi fick sitta i Bräcke och vänta på bussar i över en timme och sen åka buss därifrån.. det va ju kul. SJ, I love SJ. Alltid ere nåt!
.
Tog sovmorron på söndagen och på dagen kom min efterlängtade älskade bästaste Kiaaaaaan hem, då vart jag hel igen, det är skönt att åka bort men att vara utan min lilla sparv sådär länge, då får känna på att verkligen LÄNGTA efter någon ♥
.
.

Kommentarer
Postat av: Janne

Grym helg med dig :) fler såna ska de bli framöver, älskar dig <3

2012-01-18 @ 07:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0