Mr Labil

Japp, idag heter Kian Mr Labil. Han öppnade sina blå kl 04.00 imorse och beslutade sej för att kliva upp för dagen då, vilket har resulterat i en väldigt labil liten man.
Dagis sa att dom inte riktigt känt igen honom, han brukar vara en riktig solstråle men idag har det varit mycket gnäll o missnöje =/ Men jaa, en vacker dag kanske han förstår att det inte är en sådär jättebra idé att kliva upp ungefär mitt i natten, då kan man lätt bli kinkigast i stan lite senare på dagen ;)
.
(försökte ta en disktret bild genom dörren när dom fikade på dagis, det gick sådär, jag tror dom såg mej haha)
.
Efter jag slutat jobbet hämnade jag lilleman på dagis o åkte till sjukhhuset och fikade med momma och gammelmomma. Kian skulle fika wienerbröd men beslutade sej för att sno mommas kringla istället haha, den va ju mycket bättre!
.
.
.
.
.
Passade även på med lite rullatorrace i caféet!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0