8 feb

Idag fick jag sovmorron, eller ja, jag slapp gå upp kl 5 haha. Klockan ringde 07:20, råkade snooza till 07:40. Thank god att jag inte hade natten här hemma inatt, Kian skulle tydligen upp 03:30 o vara uppe ett tag, hade självdött med tanke på mina 2 senaste nätter. Höll på gäspa ihjäl mej heeeela dagen igår på jobbet, hade utbildning, han som ledde kursen sa att det va okej att sova med öppna ögon under sista timmen hahaha.
.
Begav mej till gymmet innan jobbet imorse, crossade 10 min o cyklade 10 min som uppvärmning, sen vart det axlar, triceps och mage. Fan va kul det var, hoppas på grym träningsvärk imorrn, har träningsvärk deluxe från förra passet, min röv drar ihop sej lite lätt när jag går, ja, jag har lite ont hahaha..
Har solat, nattat älsklings Kian o duschat nyss, ska sova alldeles strax, ska upp 4, ja FYRA (!!) imorrn.. ska öppna macken, e alltid nojjig att jag ska försova mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0