Nu kör jag!

Nu är det fan va nog! Vilken satans latmask jag har varit ett tag nu. Var på badhuset med Janne, Kian, Peji o Edvin igår, riktigt najs! Barnen tyckte det va skitkul, Kian försökte smygdränka sej själv ett x antal gånger genom att bara dyka och lita på att man skulle fatta att han bara skulle slänga sej lite hipp som happ utan förvarning haha, han va nog en fisk i sitt förra liv, herregud va orädd han är för vatten, he looooves it!
.
Jag måste kamma till mej, det kändes fan inte helt okej att gå runt i bikini o jag brukar inte va så kinkig o känna så, men igår kändes det lite stelt, har inte tränat seriöst på massa veckor nu, känner mej som fläskdoris, hatar den känslan. Måste göra nåt drastiskt.
.
Gick upp kl 5 imorse med Kian o gjorde oss iordning o packade mina träningskläder, proteinpulvret, lunch o nyttigt mellanmål. Nu jävlar ere skärpning på hög nivå! Här ska tränas, hårt som faaan! Startade idag med ett grymt ben, rump och magpass!
Såhär ska mina pass se ut hädanefter, inget halvtrams!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0