HAHA så jävla roligt!!

Gick in på en mammas blogg som har en 4årig dotter, mamman var med om en lite jobbig situation så att säga, så jäääävla roligt! hahahaha!
Läs häs:
.
"Själva badandet gick över förväntan idag och inte ens den tjocka mannen med iPhonen var där och störde. När det var dags att "avsluta" äventyret följde Alice SJÄLVMANT med in i duschen! Herregud...men skenet bedrog... Hon var inte plötsligt ett vanligt litet snällt barn - nej hon samlade kraft för dödsstöten! "MAMMA, titta vilken liten snopp den där pojken har!! Titta mamma!!" Där står alltså en liten grabb i 10-årsåldern vars mamma tvingat med in i DAMERNAS omklädningsrum. Stackarn kommer ha men för livet bara utav att ha sett våra naturliga kroppar! (hahaha) Och inte blir det bättre av att min dotter skriker inför allihop att han har en LITEN SNOPP!? Jag tvättade håret och ignorerade min dotter i hopp om att hon skulle hålla truten...men nejdå! "MAMMA - SER DU SNOPPEN! VAD GYYYYLLIG DEN ÄR!!" (Men allvarligt!?)
Jag sa fortfarande inget...och vad skulle jag ha sagt!? "Alla har inte lika stor som pappa"?! (Känner ni fjäsket? Vill ha semlor till TV-myset ikväll, hahaha.)"
.


Kommentarer
Postat av: Jannike-Mamma till två PRINSAR

HAHAA men höll ju på att dö av skratt när jag läste de här haha.

Den pojken lär nog aldrig mer gå ut o visa upp sig...



//Jannike

2012-02-15 @ 19:05:20
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0