Underbara fittmorron‏!

Vilken skitmorron jag hade imorse, herregud. Först duschar jag, sen börjar det lite lätt när jag äter frukost och spanar på desperet housewives på datorn, Kian kommer och vill vara med mej o börjar leka lite med min tallrik, ska hålla i den och så, jaja tänker jag, men helt plötsligt slänger han iväg den och krasch så e den i bitar.. haha fy faan skitunge!
.
Det va faktikst egentligen mitt eget fel, jag borde haft mer vett i huvvet o tagit tallriken ifrån honom, men man e väl mer efterklok kanske.
.
Efter att jag käkat upp mackorna ska jag hugga in på mitt kaffe som jag suktat efter, Kian älskar kaffe, Kian ska oxå ha kaffe, han ska ha MITT kaffe...jag sitter i soffan med koppen... han försöker ta koppen men jag håller i hårt. Han blir upprörd och börjar rycka o småhoppa, vilket slutar med att jag har kaffe i hela ansiktet och över hela morgonrocken hahahaha alltså skjut mej, NU!
.
In i duschen igen..
.
Dax att fixa facet.. ne men då har locket till ögonskuggan öppnats så ungefär ALLT i ena facket är svart i min necessär vilket resulterar i att jag måste tvätta allt jag ska använda med tvål innan, annars blir jag svart i hela ansiktet.
.
Jag blir ändå svart i ansiktet...
Löser problemet genom att ta en vaddtuss o blöter den o gnuggar bort mina svarta fläckar i halva ansiktet o ser ut som ett fläckigt cp o får lägga om pudret. Yes!
.
Väl framme på dagis lämnar jag över lilleman och han springer iväg och har inte ens tid att säga hejdå, jag går ut och hämtar hans kläder som jag har i vagnen, kommer in, då är Kian JÄTTElessen, STACKARS MAMMAS HJÄRTA! Han va så himla lessen, han skrikgrinade o sprang mot mej, jag tog upp honom o då vart det bra men han ville ju vara med mej, men jag va tvungen att åka på jobbet på en gång, o han vart superlessen igen så fort jag satte ner honom o började gå o han skrek o sprang mot mej, det slutade med att fröken fick hålla i honom medan jag gick =( Fan va ångest o ont i mammahjätat det gjorde, höll fasen på att börja böla.. usch! Hemskt att behöva lämna sitt älskade barn lessen!!
.
Ringde på dagis nåra timmar senare och frågade hur det va, kunde inte hålla mej, men allt va jättebra och han satt o smaskade potatisbullar för tillfället =D
.
.
Nu ikväll har jag o Kian haft mamma och Kian-mys =) Vi har bakat pizzabullar, badat o fikat pizzabulle med festis och kollat på film, nu sover han som en liten prins i sin säng! Jäklar va goda dom va, han e duktig min Kian ♥ Världens bästa e vad han är!
.

.

.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0