Rivstart!

Efter en månads uppehåll pga av förkylning som tillslut bröt ut och försvann, ja EN MÅNAD, skandal... så har jag iallafall börjat träna igen och jag älskar det lika mycket än!
I måndags tog jag mitt pick o pack o åkte till gymmet för 60 min på bandet
.
552 kcal √
.
I tisdags vart det 60 min på crossen
.
552 kcal √
.
Idag vart det ben, rumpa, biceps o mage för mej o Janne!
.
.
.
Kian har börjat på dagis nu, han älskar dagis, känns jättebra, då slipper man det där dåliga samvetet! Han har inte ens tid att säga hejdå när vi lämnar honom för han springer o leker på en gång haha.
Idag va han där mellan 9-13.30, dagiskort var på listan, det gick tydligen jättebra, ingen tutte på bilderna, duktiga killen =) Längar tills vi får se korten, vill se dom nuuu ju! Min fina ♥
.
Var hur skönt som helst med lite kvalitetstid för mej o Janne i hela 4½ timme utan barnvakt, direkt efter vi lämnat Kian åkte vi på gymmet, sen käkade vi lunchbuffé på Eastern o spanade lite på stan utan att stressa, guuuld värt! Skulle egentligen relaxa med men tydligen öppnade den kl 13 på torsdagar, inte kl 10 haha så jävla typiskt oss..
.
.
Den här nybadade killen ligger just nu och sover, håller tummarna att han sover hela natten utan att skrika efter nappen ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Nice ass ;P

Vad skönt att han trivs på dagis och att ni får lite egentid!

2011-10-14 @ 11:35:08
URL: http://www.soramare.wordpress.com
Postat av: Jossan

Värsta snygga paret, värsta snygga familjen!! Älskar dig bönan!

2011-10-14 @ 22:48:52
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Sussi

Å! Tränar du på golds nu? Vi måste ta ett pass isf! :D Btw har jag börjat blogga. Har bestämt mig för att bli fit! Ja.. iaf ett tag haha. Titt gärna in!

2011-10-25 @ 20:25:06
URL: http://smalasuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0