Vem uppfann snooze?

Jäkla skit oxå! Jag hade ju planerat att simma imorse men det va så jävla skönt att sova så jag snoozade och snoozade, tillslut insåg jag att jag inte kommer hinna längre så det va bara att snooza lite till och gå upp för att sen stressa som en galning som vanligt.
Vad är mitt problem? Tidsoptemist på morron bigtime - JÄMT!
.
Vem uppfann snooze? Snooze förstör för mitt liiiv! (haha okej kanske inte men nästan okej?!)
Måste alltid stressulla till jobbet plus att man blir ju fan ännu tröttare om man håller på snooza o halvsova. Inte bra, inte bra!
Jag e fasen upprörd att jag va en latmask och inte pallrade mej o simmade, jag skulle ju simma, damn!

Soffpotatis/Sängpotatis same, same..
.
Imorrn blire iallafall gymmet eller simning, har inte bestämt mej ännu, får se vad jag är sugnast på, tippar på gymmet men vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0