#

Fy faan va skönt, har intagit sängposition och jag vägrar gå upp nåt mer idag haha, har sånn sinnessjuk träningsvärk, det gör ont bara jag rör en fena, går som en stel 90årig kärring, ne det är nog bäst att jag ligger kvar här nu helt enkelt ;)
.
Har tränat en hel del nu senaste dagarna, har simmat 2 dagar, crossat en morgon, dödat ben rumpa triceps mage en dag och dödat biceps o biceps + mage igår.Jag har ont, ont, ONT! Värst är benen o asset, vill helst skrika lite när jag sätter mej ner haha, men det kan jag ju inte göra det blir ju schtelt!
.
Hade lite extra trevligt igår när jag jobbade nattpasset på q8 när frysen med all frysmat bestämde sej för att ge upp ungefär 23:30. Skandal och katastrof. Det slutade med att jag fick stel-pinna runt som en stressad igel med massa kundkorgar frysmat och en vagn o proppa in allt i alla frysar på lagret inklusive glassboxen ute i butiken haha, schnyggt... allt fick plats med nöd och näppe och situationen vart löst. Men det va lite kaos för att hinna och rasrisk i nåra av frysarna på lagret men så fick det helt enkelt bli haha.
.
P.S har stulit Jannes t-shirt, fan va gott den luktar mmmmme ♥ D.S

Kommentarer
Postat av: Minna

Nice! Jag har också träningsvärk som heter duga :)

PS, jag hade velat sett dig på OK haha! DS.

2011-11-08 @ 20:39:22
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0