Herre vilken natt..

Gudars skymningar vilken jävla natt, jag har inte kunnat sova nåt nästan, jag är förkyld och även Kian som har hosta på natten som attan den stackarn.
Höll på få ett sammanbrott där efter 02, tror jag somnade på riktigt första gången runt 02:30, inte okej.. la mej runt 23 liksom..
För det första så finns det inget värre än att vara täppt i näsan när man ska sova och givetvis har vi ingen nässpray hemma så det fick jag ju leva med.. fick ligga där som en gris med öppen mun och försöka andas o varm som faan vare av täcket och en filt dög inte för det va för obekvamt.. Kudden va för hård fast det va bästa kudden som jag alltid brukar vara nöjd med. Kian hostade lite då och då så jag inte kunde slappna av, var tvungen att gå på toa ca 20 gånger för det går ju inte att sova om man e pinknödig och det vart jag hela tiden.. sjukt störigt.. Kian hostade lite oftare och jag beslutade mej för att ännu en gång slita mej upp och hämta hans hostmedicin och gav honom den, den hjälpte sådär, det vart bättre efter kanske en timme..
Medan Kian lugnat ner sej med sin hosta och vaknat tusen gånger beslutade sej Janne att gnissla tänder? Han brukar aldrig gnissla tänder och givetvis va ju även det en faktor till att jag absolut inte kunde sova för när han låg där och gnisslade började det klia i mina tänder o kittlas i mitt tandkött?!
A.. jag har iallafall sovit kanske, möjligtvis 3 timmar och längtar tills Kian kör rond 2 i sovning för då ska jag med sova.. herreguuud vad jag ska sova då haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0