Dagens to do..

.. vart jag klar med redan kl 8. Larmet på mobilen ringde 04:50, underbart, jag va lite nervös att den inte skulle ringa eller att jag skulle bli akut döv och inte höra larmet så jag kunde inte somna förrän runt 2 så jag fick ju iallafall ungefär 3 timmars sömn, bra gjort måste jag säga haha!
Befann mej på okq8 05:45 där Vivvi väntade för att lära mej öppna macken, det är nämligen jag som ska öppna den helt själv på söndag. Skrev ner allt som ska göras på två A4 så det kommer gå finfint, dock tror jag jag går dit en halvtimme innan så jag inte behöver få panik om jag inte e klar när jag ska öppna dörrarna ;)
.
Var färdig kring 06:30, räcade till StepIn på badet och dängde benen, rumpan och magen, va hemma vid 8, duschade, drack en shake sen la jag mej o sussade och va klar med min dag liksom haha!
Har inte gjort många knop efter det, min dag va liksom klar o vädret sög så då va jag lite off och valde att stanna hemma o bara strosat här i lägenheten o lekt med Kian =) Han lärde sej att öppna dörren till papperskorgen under diskbänken idag, det va ju mindre bra så att säga haha men jaja, lite mer att se upp för "bara" ;)
.
Har vart sinnessjukt bra väder i flera dagar, så vill jag ha det jämt, har vart ute massor, även lilleman har fått krypa massa på gräset och inspekterat, det är mycket spännande ska ni veta!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0