Vart tog tiden vägen?

Gud va mysigt det va på badet, Kian plaskade och donade för fullt och spanade massor, värsta stora badkaren det fanns ;) Åt lunch där, jag dängde en strille med korv, Janne dängde en hamburgare o Kian tog en burk stuvade grönsaker med köttbullar. Möms!
Efter maten beslutade Kian sej att poopa i den blöta badblöjan, jag vet inte ja, hur fasen hade dom tänkt att poopen ska stanna där i? Den vart ju för fasen blötast i stan o flöt ut lite lätt på stolen han satt på haha? A det är fasen inte vårat fel, jag gick o shoppade en ny o Janne fick gå på herrarnas så att säga o sen plaskade vi vidare =) Älskade ni ♥
.
Notera fisken han håller i, jag shoppade den i receptionen och han höll ett stadigt grepp om den genom hela badningen haha, sötast!
.
.
.
.
.
Och ny till överskriften, ja, vart fan tog tiden vägen?
.
Efter badet va alla slut så vi beslutade oss för en power, Kian va lite svårsövd men fick lite saft o en majskrok sen va han med redo att sova.  Jag sov till 17:45 och drog med till typ 18.. det va ju så skönt, jag och sängen e fan bästa vänner! Iallafall, skulle ju träna innan jobbet, jag packar och drar och tycker att jag har god tid på mej.. Först håller jag på dö i den skarpa Torvallakurvan, får sladd och bilen kanar mot diket, sen håller jag på dö igen i halkan men ja, som ni ser så överlevde jag..
.
Väl framme vid badet, redo att träna.. Nehe, ingen parkering nånstans..? Det fanns alltså inte en, EN enda liten parkeringsplats till stackars mej NÅNSTANS.. jag åker runt o spanar febrilt och hamnar med ett gäng sniglar som vägrar flytta på sej, pulsen ökar av tidsstress, jag tar mej lös från sniglarna tillslut och åker till gymmet i stan istället.. min plan sprack..damn!... Det blev bandet 20 minuter och crossen i 10 minuter, sola 9 minuter, duscha, klä på mej, torka, platta o borsta håret på 10-15 min, rejsade till jobbet.. jag hann precis, hade 3 minuter på mej att logga in på allt o sätta mej till rätta, det va fan inte meningen att jag skulle träna enligt ödet men jag trotsade ödet och fick iallafall 30 minuters träning och en solning med räkface-effekt!
.
Aa, rätt likt mej!


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha jag blev stressad bara av att läsa inlägget :)

Men vad menar du med räkface?

2011-03-30 @ 13:45:32
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

Men jag vart ju röd som en räka i ansiktet haha

2011-03-30 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0