Vadvärk!

Gårdagens träning blev följande:
.
- 10 min powerwalk
- 20 min löpning
- Armar
- Mage
.
Blev även solning för mej o Jossan i ståsolariet på badet, det är sjukt bra, man behöver inte sola länge alls för det är så starkt vilket betyder att jag slipper klådan from hell som jag får när jag solar länge i ett solarium. Tänkte få lite färg, om det går ;)
.
Nu till vaderna..
Satan va ont jag har i dom efter löpningen i förrgår o igår, kan liksom inte gå riktigt, har testat att strecha dom men det blir som inte bättre, det släpper förhoppningsvis snart, jag måste nog gå ett tag bara haha!
.
Igår va jag o Kian på middag hos Lilli, på middagen befann sej även Maja, älskar dessa damer! Lilli hade gjort tortellini med ost och fläskfilegryta, så jävla gott, jag åt tills jag nästan sprack haha!
Maja va värsta lektanten, hon kröp på golvet o dona som aldrig förr haha, Kian hakade såklart på =)
Tänkte lägga ut bilder, men de blir inge såg jag nu när jag la in dom på datorn haha, vill inte ha ett hotsamtal lite senare så att säga hahaha! Bättre lycka nästa gång med korttagningen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0