Sov och mysdag

Blev ingen öppna förskolan idag, valde att stanna hemma och ta det lugnt och mysa o vila istället. Klockan råkade bli 1 på natten innan jag beslutade mej för lite sömn men när jag va tvungen att gå upp 06:15 märkte jag att jag e too much mama for that shit så att säga haha, fan jag måste ju lägga liiite tidigare för att orka, kanske inte det smartaste draget jag gjort men det va ju så mysigt att ligga o mysas o spana på bigbrother live. Det va lite svårt att slita sej =)
.
Har haft värsta sova hårt dagen, har tagit powers när Kian gjort det och det har vart så SKÖÖÖNT, inga konstiga drömmar och sånt som jag brukar ha, utan bara skön sömn och när lilleman vaknat har vi gosat massor innan vi kliver upp, min goding!
.
.
Kian va aningen uttråkad men jag kom på den genialiska idén som jag visste skulle funka, nämligt bada. Bada e the shit enligt Kian, här står han och väntar på att få hoppa i
.
.
Aaaaah ääänligen fick man bada, då blir man nöjdast i stan ♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0