Grabbarna!

Hallå ja!
Karln ligger halvdö i sängen, antar att han e rätt bakis, sovrummet luktar lite lätt alkohol så att säga haha!
Kian och jag vaknade kvart över sex, eller nee kvart över sju blir det ju, man ska ju ställa fram klockan ju, det hade jag glömt!
Igår hade Kian sin kompis Edvin här, dom lekte som värsta kompisarna tydligen, jag va o tränade så jag missade det då, Kian stal en leksak som Edvin lekte med, då kröp Edvin iväg och hämtade en boll och sträckte fram den till Kian och Kian nappade direkt och började leka med den, då kröp Edvin tillbaka till "sin" leksak och fortsatte leka med den haha, hur gulligt va inte det då? ♥ Dom e smarta dom små!
Diskmaskinen gillade båda oxå väldigt mycket, Janne oppnade den och vipps så va båda där och skulle hjälpa till haha
.
.
Blev ett grymt pass på gymmet igår, körde löpning en kvart och sen ben, ass och mage, har så jäkla ont i asset idag! Ikväll blir oxå gym, får se vad som står på listan då, ska planera det lite senare!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag längtar tills jag kommer upp!

2011-03-27 @ 10:51:09
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0