Terris ;)

Herre vilken liten terrorist jag har, man blir ju helt matt haha! Nu är han iallafall nybadad och blir nattad efter att han terroriserat ett päron han fick äta av själv! Han "tappade" det tillslut på golvet så han lyckades även spruta pärondelar + saft på golvet, in med karln i badet, moppen nästa o bordssanering haha, han är för härlig min lilla buse!
.
Här är lite bilder från Djungelhuset igår förresten:
.
.
.
.
.
.
.
När vi skulle hem va det snöstorm from hell, va fan hände liksom? Först vare sol, sen vare okej väder, sen helt bara från ingenstans kom stormen, o blötsnö va det, jag va tvungen att dra Kians vagn baklänges annars hade han fått allt på sej o jag fick dra över luvan på mej o försöka småkika o ta mej fram i helvetet, svinkallt o dyngsur ab vart jag, katastrof! Men det va kul som attan på djungelhuset så i det stora hela vare ju värt det ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nästa gång vill jag hänga med dit! verkar så kul där!

2011-03-24 @ 20:26:19
URL: http://jstromberg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0