Yesterday

Vaknade som en påse nötter igår på morron men det ordnade ju upp sej när jag beslutade mej för att ignorera det och hitta på massa saker, endel lite planerade, endel drastiska åtgärder ;)
.
Jag, Janne o Kian började med att ställa in gps på måläng mot Eva-Lena, Bosse o John, där även Carro o Isse befann sej. Den där jävla gps-kartan kan man ju inte lita på ute i bushen iallafall o sämst mottagning i världen hade jag! Vi hamnade helt fel o vi vart aningen upprörda och tänkte vända hemåt innan det vart krig mellan mej o karln haha! Men Eva-Lena lyckades tillslut guida oss till rätta som tur va =P Kidsen lekte för fullt o vi blev bjudna på Västerbottenspaj o kladdis, jäklar va gott de va, o kidsen hade kul så det va tur va kom till rätta tillslut så att säga ;)
.
.
.
.
.
.
.
Efter skogsbesöket begav vi oss in mot stan igen, Janne skulle träna för han hade inte tränat på 2 dagar och hans kropp höll tydligen på att förfalla pga av det haha så jag droppade honom där, fick under tiden ett drastiskt samtal från Maja som funderade på att hoppa från balkongen för hon hade fått gult hår! Det var meningen att jag o Kian skulle upp till Carro, Lars o Isse under tiden Janne tränade men det va bara att ringa Carro o stoppa in henne i bilen och fara mot Maja och rädda situationen haha. Jag förstår henne, jag fick gult hår en gång när jag skulle bleka det hemma och jag tänkte oxå hoppa från balkongen med ungefär så atteee haha men det ordnade ju upp sej efter lite silverschampo o plastpåsar så hon behövde inte hoppa o de va ju tur haha!
.
Pause...
.
Bajsblöja nr 2 för dagen är avklarad och bytt, nu hoppas jag på att lilleman är trött snart igen så man får sova liiite till!

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha fy fan för att ha gult hår alltså. Skönt att det löste sig :)

2011-03-20 @ 12:35:59
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Sandra & Emelie

Meh, Måläng, där bor ju jag :)

2011-03-20 @ 19:39:03
URL: http://nilssoneddelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0