»

Men what´s wrong with meee?
När man är av med ångest-tramset så går man och får sjukt ont i huvvet, feber och lite småförkyld? Jag vill att allt ska vara braaa så man kan träna och vara glad! Saknar att träna skiten ur mej, har känt mej halvkass innan det liksom "bröt ut" men har iaf simmat 2 gånger denna vecka. Håller tummarna för ett pass på söndag men vi får se!
.
Annars dåå?
Lilli o Felicia va här nyss och dängde lite kladdkaka och en halv öl o spelade fia med knuff! Lilli försökte fuska och fick en 6a, gick tre steg och "knuffade ut" felicias spelare, och gick vidare sina ytterligare tre steg hahaha, hallå?!
.
En bild sen sist, tog ingen nu, är för svag haha
.
.
Kian hjärtat är sötast i stan som vanligt, busade som attan i sängen, han fick såntdär bus-panik skrik och sen asgarvade hur många gånger som helst, då blir man varm i hjärtat minst sagt, min älskling ♥ Imorrn när han vaknar är Janne (papapapaa) hemma, ÄNTLIGEEEEN, längtar så sjukt mycket tills inatt när han kryper ner i våran säng när jag ligger o sover där. Pratade med han för nån timme sen, han va lite halvbitter, det är ju snökaos längre ner i Sverige så han stod i nån trevlig bilkö på en 110väg där dom körde 60..
.
Kian har kastat in handduken för ett tag sen o nu kastar jag å in handduken och lägger mej o kurerar!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0