Anledningen till uppehållet..

Okej, jag ska vara ärlig, min vecka har inte vart den bästa så att säga.. Har känt mej som en utomjording på en annan planet, inte helt närvarande helt enkelt, och varför det då? Jo det ska jag ta och tala om..
Jag va ut i lördags med tjejerna, det va all in, brukar iofs vara så varje gång jag e ute men den här gången vare även så att det tydligen va slut på min medicin.
Slut på Kattas medicin betyder lite lätt katastrof. Jag tänkte inte så mycket mer på det, jag brukar alltid ha nånstans, i nån låda, i nån skål, ja alltid hittar jag nånstans så jag tänkte att ähh jag hittar nån karta nånstans..
Nu var det ju bara så att jag inte hittade nån karta nånstans, jag rotade ÖVERALLT.. Damn..!
Dagen gick, bakisångest har jag ju jämt, det är ju standard, men bakisångest och min vanliga ångest utan min medicin hohohoooo OMG!
.
Vanligtvis försvinner ju bakisångesten mot kvällen/natten men inte min, den ökade och ökade.. det första jag gjorde på måndagsmorron var att ringa HC för att beställa nytt recept för det va ju givetvis slut på mitt konto på apoteket och enligt telesvararen skulle mitt recept vara inne INOM EN VECKA.. OMG IGEN!
Jag ringde växeln på HC och fick prata med en som sedan la in akutrecept på mej och förhoppningsvis skulle läkaren hinna med att lägga in det så jag fick mitt recept på eftermiddagen.. ovissheten om att det kanske hann komma in va ju lite lätt panikartad.. Ångesten på måndagen (känslan konstant för mej = grov hjärtesorg utan anledning och kan ej lösas = grooooov ångest), ja, ni hör ju, men thank god, jag fick min medicin på eftermiddagen, jävla klantarsel e jag som inte såg till 100% att det fanns hemma innan jag gick ut... antidepressiv e jag, har vart sen unga år, har försökt slutat med medicinen flera gånger men det går INTE, det blir ångestkatastrofpanikfromhell..
.
Först nu, nu på kvällen idag, börjar jag känna mej som vanligt igen WOHOOOOOE, jag ska aldrig nånsin vara utan medicin hemma och absolut inte gå ut o parta om jag inte e hundra att jag har medicinen så jag kan få den varje kväll, utan medicinen en dag har jag även mardrömmar.. oftast hela nätterna, mysigt jag har det ibland va!
.
A jag hade iallafall kul som fan, dock kunde jag kanske haft det aningen bättre nu i veckan så att säga haha!

Kommentarer
Postat av: Minna

I know the feeling. Stackare. Puss

2011-03-18 @ 10:10:52
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0