Sköning!

Äntligen redo för ett hårt pass igår på gymmet! Har träningsvärk cirka överallt förrutom armarna, dom ska få sej en omgång imorrn istället!
Gårdagens pass bestod av:
  • Uppvärmning 5 min
  • Löpning 15 min
  • Ass
  • Ben
  • Mage
Supernöjd med passet, Jossan påstod att jag tog i på en övning så jag vart blå på näsan hahaha, de måste ju ha vart ytterst hett men det lät ju aningen konstigt?
.
Besökte öppna förskolan i vanlig ordning på måndagar, Kian lekte och lekte, det är så mysigt att se, självklart va bollarna roligast, min bollkille =)
Det börjar ramla in massa pappor nu, mammorna börjar jobba, många i min grupp ska börja jobba snart med, jag ska ju oxå jobba snart, eller ja, 1 augusti är planen men kan jag trivs ju att vara mammaledig, kan jag inte få va det typ ett år till haha? Eller okej, fine, jag kan jobba 50% och vara mammaledig 50%?.. Ne så funkar det ju kanske inte ne kanske haha..
.
.
.
Ska passa på att göra mej iordning lite och packa medans hjärtat tar en power nu sen beger vi oss till djungelhuset o leker lite! Carro hade tråkigast i världen och hon har ju räddat mej när jag haft tråkigast i världen så jag får väl ställa upp för laget liksom ;) Kian och Isse lektajm it is!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha, ja visst ja, det hade jag glömt! Du blev verkligen blå på nästippen, jag lovar på heders! Haha, så jävla hett det var alltså!

2011-03-22 @ 16:57:32
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0