Nåå hur går det med träningen egentligen?

Jo serrö såatteee det går bara bra! Körde armar, lite lår, axlar och mage igår. Min vikt är jag rätt nöjd med, vill väga 55 men man (läs jag) pendlar mest mellan 55,56-58 nu, det är olika mest varje dag, det beror väl på vilken tid det är på dagen och hur jag tränat och ätit osv. Vill tighta till kroppen och forma den som jag vill ha den mest. Blir man nånsin färdig? Neeh det tror inte det jag ;)
.
Tävla med nån gör jag inte, jag tävlar mot mej själv, det är det jag tycker är roligt, har tagit träningen till en högre nivå, kör riktigt hårt genom passen och det känns grymt bra i kroppen, jag älskar det här! Det här är jag!
.

Kommentarer
Postat av: Theres

Värst vad du e hurtig! du skulle ha vart min personliga tränare haha

2011-03-28 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0