Lösögonfransar

Testade på lösögonfransar igår, skitsnyggt! Det syns ju nästan inte att man har det, enda skillnaden för mej är att dom är lite mer "perfekta" och fylligare (mer fransar). Längden är ungefär desamma som mina egna, har redan skitlånga.
Här har jag tagit nåra bilder så ni får se hur det ser ut:
.
.
.
.
Var lite nojjig att dom skulle lossna och jag inte visste om nåt så man går med en halv fransrad hängandes på stan eller nåt, det skulle ju va stelast i stan.se så att säga haha men i närmare prövningar kvällen innan när jag testade en av fransarna märkte jag att dom satt som berg. Trodde jag skulle få sova med den på där ett tag, nu när jag skulle ta av dom andra gången va det betydligt lättare dock haha, amatör ;)
.
Ett tips e att inte återanvända dom iallafall, dom e inte lika fina nästa gång, fransraden till höger på bilden e den jag testade dagen innan, dom vart lite stygga efteråt, kom på en genialiska idén att jag skulle platta fransarna med plattången så dom vart jämna igen och hur det gick behöver vi ju inte ens ta upp så att säga hahaha, hur fan tänkte jag? så jävla dum hahaha!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahaha alltså du är den första jag hört som plattar sina fransar med plattång! Sköning!

Och btw - jag ser fan ingen skillnad. Du behöver ju inte ha några lösingar :)

2011-03-09 @ 13:04:35
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0