Jamenvisst

Jaha, nu har min moster o kusinerna åkt hem igen, dom kom igårkväll och sov över här och busade med Kian. Dom älskar att tracka mej, jag har blivit aningen slagen, fälld, terrad och haft galgar i håret mm. Härliga tider haha fy faan.. skjuuut meeej, det är hårt att vara kusin ibland!
Har inga bilder för bärbara e cp (inget ovanligt) såååå de blir inge!
.
Har fått ont i halsen men känner inte så mycket just nu och hoppas det håller i sej så jag kan träna, jag måste träna, jag har abstinens efter träning, jag måste!
Det blir bara lite uppvärmning, kanske 10 min powerwalk på bandet, egentligen tänkte jag springa men pga av halsen skippar jag det. Sen ska jag träna ass, ben och mage! Ska även sola hela 6 minuter ;) Så jävla bra med ståsolariet, man behöver inte stå länge alls och man får inte dom där ränderna som man brukar kunna få i vanliga solarier heller, awesome!
.
Ne, nu luktar det ytterst suspekt när Kian fläktade förbi, jag tror det är dax för ett blöjbyte ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, helvete vad du gått lös på kommentarsfältet! ;) det GILLAS!!

Ja men visst är hon typ sötast i stan, vi måste ju dra en dejt snarast med kidsen!

Solariet ska vi fan inte snacka om, haha, så jävla illa! Tur du kan det här med våld. ;)

2011-03-10 @ 11:37:17
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Amazilia

Kika in på www.amazilia.se där hittar du budskapssmycken som görs utifrån dina önskemål! Håll även utkik för snart kommer bli en ny webbutik med andra spännande accessoarer! Välkommen in!

2011-03-10 @ 16:43:46
URL: http://www.amazilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0