Gym o gym o moffa ♥

Igår och även idag blev det gymmet!
.
Igår bestod träningen av:
- 5 min power
- 15 min löpning
- Ass + ben
- Bröst
- Mage
.
Idag blev det:
- Cross fasthet och spänst 20 min
- Armar
- Bröst
- Mage
.
Är inne i ett gym-flow just nu, tycker gymmet är skitkul och det går sjukt bra!
.
Idag skulle min älskade moffa fyllt år, jag Kian och mamma åkte till graven med 2 rosor och ett hjärta, saknar honom så himla mycket, önskar han fick hinna träffa min Kian med, det hade vart så kul. Världens bästa moffa ♥
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Äntligen ett inlägg!! ;)

Vi kommer vara så badass snygg när sommaren kommer, herre alltså!

Din lilla moffa, som du älskade han, det vet jag! <3

2011-03-06 @ 22:58:09
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0