Äntligen fick jag komma iväg igen

Imorse kunde jag äntligen ta mej iväg och träna igen, usch för att inte kunna träna. Janne o damerna har vart i Västerås/Smedjebacken för Janne hade tatueringstid så jag och Kian har vart hemma själva.
Men idag, finally, tog jag bilen och behav mej till badet och gymmade så svetten rann! Såhär såg dagens pass ut:
.
- Powerwalk 10 min på bandet som uppvärmning
- Sprang 20 min på det
- 2 riktigt hårda ass övningar med tunga vikter
- Mage
.
Är supernöjd och imorrn kör jag vidare i samma takter fast jag byter ut rumpa mot armar!
.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, värsta mindreader!!! :)

2011-03-02 @ 17:14:24
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0