Kian 1 år 29 juni!

Nu är min lilla bebis 1 år, känns helst sjukt, han föddes ju typ igår och nu är han stora killen, 1 år!!
Hade kalas igår för honom i mammas trädgård, jäklar va mysigt det blev! Vädert va jättebra och vi hängde ballonger i träden o dukade upp fikat på en av bänkarna o la ut ett överkast på gräset - woilaaa ett jättemysigt barnkalas!
.
Kian fick jättemycket fina presenter och det kom släkt o massa kompisar, skitgulligt haha! Presenten som mest gick hem va ju den jättestora lastbilen, inte oväntat pga av dom stora hjulen, hjul e ju the shit liksom, den lekte han med konstant och den rullar heeela tiden här hemma än! Han inspekterar hjulen för fullt medan han rullar den och det får INTE vara nånting på flaket, då plockar han bort det genast, hela tiden haha! (Jag kan inte låta bli att smyg-lägga saker på flaket bara därför haha).
Efter kalaset åkte vi hem o käkade lasagne och badade sen vare gonatt för min lilla hjälte som somnade direkt efter han slukat vällingen.
Vilken dag! Tack alla =)
Älskar min Kian mer är nåt annat, mammas, bara mammas! ;) Är så STOLT!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0