Work!

Tog och tog på mej extrajobb idag och även imorrn för att få in lite extra klirr i kassan, det är aldrig fel =) Jobbade 8-12:30 idag o imorrn kör jag 9:30 - 16!
Hade hela 958 mail för att vara exakt på jobbmailen och det va ju kul.. ehh.. tror jag kom ner så jag hade ungefär 450 st kvar innan jag slutade..
.
Jag tror inte jag va så pigg som jag trodde imorse.. upptäckte att linnet va ut -och in när jag kollade mej i spegeln i hallen på jobbet, sen när jag gick på toaletten upptäckte jag även till min fasa att trosorna va ut -och in.. såååattee.. nu vet ni det hahaha!
Även att när jag kom hem från Ica Maxi som jag åkte till efter jobbet så upptäckte jag att jag hade hål i arslet på mina leggins med, inte heller okej.. Jag hade lite otur när jag klädde på mej imorse helt enkelt, bättre lycka imorrn så att säga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Vissa dagar så e man inte riktigt me=) Hoppas det går bra att jobba babe! Miss you! Träning i veckan?

Pöss

2011-01-16 @ 15:27:55
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0