Skitmorron

Igår la jag Kian klockan åtta på kvällen och tänkte att jag skulle ta vara på tiden och sova ikapp det jag behöver och att han skulle vakna kring 7 istället för 8 då.. det gick inte som planerat..
Jag somnade nånstans efter 21 och sov tills Janne kom hem, sen hade jag svårt att somna om.. Vid kl. 3 på natten började han strula, han tappar ju alltid nappen och vill ha den nåra gånger per natt men annars sover han ju skitbra, men inatt, guuud, klockan TRE börjades strulet, sen har han vaknat mest hela natten.. gav han första vällingen kl. 5, sen sov han en liiiten stund o sen ville han inge mer så då fick han sova brevid mej en liten stund.. Vid 9, halv 10, jag minns inte, började han vara trött igen så jag beslutade mej för att lägga honom en liten stund så han fick vila.. han skrek och skrek och SKREK hur länge som helst.. iallafall 1 timme.. inget hjälpte.. jag vaggade honom, strök han över huvudet, kramades, sjöng, försökte roa honom, försökte skaka honom i vagnen, gav han välling o blablabla.. det slutade med att vi grinade ikapp med öppen mun haha, INTE okej, jag behöver sova med STORT S!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Stackare, du kommer ju gå i taket om det fortsätter såhär! Du vet vart jag bor om du behöver hjälp med något! Du lät ju som sagt lite halv virrig i luren när du ringde. ;)

2011-01-20 @ 16:56:51
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: kickan

Fråga momma om hon kan ta kian någon dag så du får sova ut :) Puss!

2011-01-23 @ 19:05:10
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0