Öppna öppnade igår igen

Öppna Förskolan tog och öppnade igår igen, nu går inte vi på tisdagar längre för min bebis är för stor =O Förut gick vi på 0-6 månadersträffar, men nu får vi gå på 6-12 månadersträffarna istället, gud vad tiden går fort!
Det va brandövning den dagen, fick springa med alla bebisar i skitmånga trappor först ner och sen upp, jag skrattade en aning åt Carro på vägen upp och det va ju dumt för när vi väl va framme och satte oss ner igen häll jag på dö av trötthet haha, tycker det är nog jobbigt att gå upp för hundra trappor själv bara, ne men då ska man ha sin bebis under armen med de e ju 10 kg till, kalla mej flåsarn så att säga haha..
.
Det va jättekul att träffa bebisarna igen, alla har blivit så stora och kan sitta själv =D Kian är skitnära att krypa nu, han är först i sin grupp, mamma är stooolt =) Han tar sej redan fram sakta men säkert men jag misstänker att han kryper på riktigt inom kort, vi får se, det verkar lurt!
.
Här är lite bilder från dagen:
.
.
.
Vi hade lite race med grabbarna haha
.
.
.
Kian håller just nu på att riva ner och äta upp sin pappas ena tv-spel, jag hoppas i smyg att han lyckas så kanske min rival är borta och det va ju en olyckshändelse? Det kan ju inte jag rå för? haha ;)
.
Ja just det, Kian tog sin första tugga blomjord igår, jag satte han i gåstolen och gick in i köket och plockade lite, då hörde jag nåt suspekt ljud från vardagsrummet där han höll hus och gick o kikade.. Kian stod då och grävde i blomkrukan och var svart runt munnen.. hahaha godingen!
.
.
Mammas hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bättre sen än aldrig är jag! ;) Kian är sötaste grabben i stan! Ja dom är likisar, små plupparna! :)

2011-01-11 @ 10:54:39
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0