Nu måste ja vila!

Jahaaaa jag kanske ska slänga in ett inlägg, gymmade igår och va på bodypump ikväll och det va INTE okej, orkade liksom inte och ville bara heeeem. Pinade mej igenom passet ändå för jag kan ju inte bara gå därifrån, då får jag ju skämmas faktiskt och det orkar jag ju inte hah, men nu blire vila nån/nåra dagar för min kropp orkar inte, den måste reparera sej lite o få ny styrka!
Såhär i efterhand är jag nöjd att jag gick, har riktigt ont i armarna och håller tummarna att en dag, eeen dag, i framtiden, kanske mitt gäddhäng försvinner?.. Ja, tiden får utvisa, annars får jag väl helt enkelt ha 2 armar som fladdrar! Hett ere haha!
.
Annars då?
Kian hade en kompis här igår, det gillas väldigt mycket, lilla Isse med mamma Carro var här, vi surrade o dom små donade på med sitt =)
.
.
.
Oooch sängen är sänkt! Perfekt tycker Kian, nu kan han spana mycket bättre!
.
.
Har tvingat ner mamma i sitt förråd för att ta fram mina gamla konståkningsskridskor, hon hittade 2 par, så inom kort blire skridskoåkning fy fan va kul haha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men yeeey, ta med dig leon då! ;)

2011-01-13 @ 22:39:02
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0