Helgens bravader

Helgen har bestått av..
.
- Träning: Har kört bodypump både lördag och söndag och jäklar vilken träningvärk jag har och vet ni varför? Jo, jag har nämligen kommit på att jag har ju tränat feeeel. Visst, jag har fått träningvärk förut med men nu fattar jag ju.. Man ska inte ha de tyngsta vikterna man orkar, man ska ha tungt men man ska ha så pass så man klarar av att utföra övningen helt rätt och fullt ut! Resultatet blir MYCKET bättre!
.
Restaurangbesök: Va iväg med Jossan o Emma på Eastern Palace.. Den jävla personalen suger ju! Ne, nog för att dom i princip slängt tallrikar och bestick på en förut och frågat 4 gånger om man bestämt vad man ska beställa innan man ens hunnit kolla och sånt störigt men nu tog dom ju priset så jag har bestämt mej för aldrig mer!
Vi fick sätta oss vid bordet närmast utgången, sen kom personalen och sa att vi måste byta bord för en rullstolsbunden va tvungen att sitta där, det kan man ju förstå så visst, MEN dom sket i att visa vart vi skulle sätta oss istället så vi tog väl ett bord då bara och satte oss ner och så.. Då kom personalen.. Ne men här kan ni inte sitta, det är bokat.. JAHAAAAA.. vart faan ska vi sitta då?!
Vi fick ett skitbord och fick väl sitta där då.. vid spindelnätet med stressad personal.. Vi fick inget slängt på oss MEN, på bordet bakom flög besticken.. en personal tappade dom på golvet men det plockades upp och dukades med ändå! Papparazzi-Katta tog självklart ett kort:
.
.
Ne jag har faktiskt fått nog av den restaurangen, så gott vare inte heller! Tur jag har finfint sällskap iallafall, det blev en hel del skratt och det älskas ju =)
.
.
.
- Bio: Änglagård 3. Den va riktigt bra, skrattade flera flera gånger, speciellt åt Lena med Bena hahaha!
Hade en riktigt bra och rolig kväll, tack tjejer, ni är guld värda ♥
.
- Kortspel med karln: Har spelat en hel den chicago med Janne =) Tycker det är skitkul, måste berätta om en av gångerna.. Vi spelade ett bra tag, jag glömde att jag fick köpstopp och skulle byta ändå och då går man ju 15 minus och Janne kunde då få upp hoppet och att vinna igen, igen och igen (jag e ju senil ni vet).. När jag tillslut vann ändå trots min tusen minuspoäng vart Janne riktigt upprörd och sa att det låg en förbannelse över kortleken och slängde den i papperskorgen hahahaha
.
Och så har det vart Kian-bus och tjusning förstås =D Jäklar va fort han kryper nu! Han kommer till det rum man är i och vill vara med en och så älskar han sladdar.. sladdar är det bästa som finns! Han ääälskar att rycka i dom och smaka lite haha.. Han har även lärt sej att ställa sej upp vid bordet vilket är lite väl tidigt enligt mej, jag får ju hjärtinfart att han ska ramla o slå ihjäl sej för han e ju inte stadig på det viset än, han slår sej ju massor av gånger om dagen när han kryper så det räcker med dom hjärtinfarkterna! Han råkar ju krypa in i saker med huvudet och tippar ibland och lite sånt..
Ne, jäklar va häftigt det är att han kryper och kommer till en om man ropar nu =D Jag har världens duktigaste bebis ♥
.
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sånna här långa inlägg älskar vi!

Hahaha, jag tror att Janne är en dålig förlorare. Så måste det vara! ;)

2011-02-01 @ 09:31:55
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Ellen

Håller med Jossan och älskar också såna här långa inlägg! Vad roligt att han kryper : )



Men du! När vi spelar Chicago, om man byter trots köpstopp åker man ner på noll ;)

2011-02-01 @ 21:05:53
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja äntligen bloggade du igen, men vill helst se ett inlägg varje dag hehe

2011-02-01 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0