Gårdagen!

Igår begav sej Janne, Kian, Jeffa, Mikaela o Jannes mamma ner till Smedjebacken för att fira Tina (jannes syrra) som fyllde 40, det var meningen att jag oxå skulle ner men bilen va full så jag fick stanna hemma. Har haft och har stor Kian-abstinens måste jag erkänna, han har aldrig vart borta sådär från mej så jag inte bara kan hämta honom juuu ♥
Kian o Janne kommer hem om nån timme, han trodde dom skulle vara hemma runt elva så jag sitter här o väntaaaar, jag vill kraaamas nu på en gång! ♥
.
Gårdagen spenderade jag med tjejmiddag, jag, jossan emma och skal åt tacopaj och pimplade endel vin och öl, det va hur gott som helst jag kunde inte riktigt sluta äta haha!
Vi spelade spel och surrade och skrattade järnet, även Lilli, Felicia och Maja kom förbi efter ett tag och då blev det ännu mer spelande! Hade riktigt jäkla kul, älskar er alla! Ni är guld värda!
.
.
.
.
.
.
HAHAHA måste stjäla den här bilden från Jossans blogg, jag tog den, den e så jävla rolig, hur kunde bilden gå såhär illa Jossan? hahaha! Guuud vad vi har skrattat åt denna heta bild!
.
.
Hittade även den här bilden nu när jag gick igenom gårdagens bilder hahaha, Jossans miner är helt enkelt oslagbara I LOVE them hahaha!
.
.
Min bästa vän har vart vattendunken idag, fy fan va dålig jag har varit, herregud, det här med att vara bakis är långt ifrån okej, det är först nu det börjar ordna upp sej och klockan är liksom snart tio på kvällen?!...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Fy fan, snygga bilder på mig också ser jag. Huga sommarstuga! hahaha! Jossan tar dock priset, gotta love that bitch:) Tack för en superkul kväll! <3

2011-01-07 @ 22:07:55
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Het är bara förnamnet!

2011-01-07 @ 22:07:58
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Lilli

Kul kul. föresten jag har bytt blogg namn lalala jag meddelar snart

2011-01-08 @ 01:01:16
Postat av: Minna

Vad roligt ni verkar ha haft! Jag saknar er!

Och det där med att va bakis...alltså, det känns ju inte bra att det bara blir värre ju äldre man blir heller...

2011-01-08 @ 13:55:21
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

Minna, saknar dej med massor! Eller hur, bakis e katastrof..

2011-01-08 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0