Gamla hoodsen!

Imorse vaknade jag av att världens finaste stack upp huvudet jätteyrvaken och surrade haha, så jäkla söt, kunde man göra nåt annat än le? Fort som attan upp med kameran ;) Gofis! ♥
.
.
Gjorde oss iordning och tog en promenix ner till mina gamla hoods för ett kärt besök =D
.
Kian:
.
.
och mamma:
.
.
Här är skolan jag gick i när jag gick i låg -och mellanstadiet, Fjällängen närmare bestämt!
.
.
Här är gamla Ica Stuten, remember? Här hängde man väldigt ofta utanför, det va coolt haha!
.
.
Här har vi höghuset jag bodde i tills jag va 17 år..
.
.
Här ja, andra våningen, jag hade mitt rum närmast till höger om porten! Under oss hade vi en kvinna som hette Olga som brukade spela skithög musik och gå omkring naken (hon flyttade långt innan oss, tror hon vart vräkt?)..
.
.
I det gula huset här nere gick jag på dagis! Nu är det ett hem för utvecklingsstörda tror jag?! På min tid som skitliten va det ett vanligt dagis med 3 avdelningar, Smulan, Mysan och Gosan har jag för mej att dom hette?!
.
.
Nu svänger vi höger och närmar oss målet ;)
.
.
Tar svängen till vänster, den här svängen har man gått och cyklat på ca sjutusen gånger.. minst..
.
.
Hööööger... snart är vi framme!
.
.
Wohoooe nu e vi framme!
.
.
Ut kommer bästaste SKAAAAAAAAAAAAAL =D
.
.
Här har vi Andréa och sötaste Sigge oxå =D
.
.
Hemma igen, mamma och Kian-gosning! ♥
.
.
Sen blev det lite blöjtajm och kikning på I Drömmarnas Trädgård! Så jäkla söt när han sitter där och spanar själv, jäklar vilken bra film det är =D
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha, jädrar vad sur du såg ut när du var på promenix. ;) SötKian framför tvn också. fisen. :)

2011-01-04 @ 18:46:38
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

Åh ICA Stuten! Där brukade jag handla när jag va hemma hos mormor :)

2011-01-04 @ 20:03:59
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: kickan

Hahaha.. ica stuten.. så jävla OLD :) jiiihaa!

2011-01-04 @ 22:53:22
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Katta

Haha va aningen bitter med, men jag försökte le, men tydligen visste jag inte hur man gjorde som på många av mina kort haha! Ja men hörrni Ica Stuten va ju the shit!

2011-01-05 @ 18:45:33
Postat av: Mamma till Loke

Haha så du gick på Fjällängen haha ja där gick man ju i 4år innan man fick flytta till Mimergården =D



Härligt att gå runt o kolla in sitt gamla ja haha..

2011-01-05 @ 20:09:24
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: zandra

Men Katta, gick du på fjällängen? Det gjorde ju jag med! Eller ja, i två år i alla fall!

2011-01-10 @ 14:01:49
URL: http://minmittmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0