Första åket!

Idag invigde vi vagnen, blev ett långt åk! Jag o Jossan tog en långis! Kian verkar trivas jättebra i nya vagnen och gillar att spana =)
.
.
Hahaha va fasen.. stackars Kian, såg nu på bilderna att hans vantar ser ju ut som krabbklor =D Ähh det är snyggt! Dom är aningen jätteförstora bara ;)
.
Måste berätta om en incident igår när vi pratar om vagnen här.. det är ju nåt fel på mej..
.
Vi va ju som ni vet o shoppade barnvagn igår, först va vi på barnens hus, sen babyproffsen och sen barnens hus igen.. iallafall, när vi varit på babyproffsen skulle vi packa oss in i bilen och åka.. då säger Janne att Kian tappat sin tutte?!
Jag får ett stort hjärnsläpp och stänger min bildörr, går med raska steg och letar efter Kian tutte.. (janne märker inte att jag går för han har fullt upp).. jag kollar noga på backen från bilen och hela vägen tillbaka till affären, in i affären, granskar golvet noga, frågar i kassan om dom fått in en röd tutte men nee..
När jag kommer tillbaka till bilen står Janne och ringer till mej och ser aningen brydd ut, men jag har lämnat mobilen hemma.. när han får syn på mej undrar han vad fasen jag håller på med? Vart tog jag vägen liksom?
.
Vadååå Kian tappade ju sin tutte säger jag, jag letade efter den?.. (fan e han dum eller tänkte jag.. Kian tappade ju tutten jag måste ju hitta den liksom..)
.
Jaaaah men det var ju bara det att Kian hade ju tappat sin tutte precis när han skulle in i bilen så Janne hade ju bara reagerat på att han tappade den och sa det högt bara.. packat in Kian, plockat upp tutten o stoppat in den i munnen, kollat upp och jag är helt spårlöst borta?.. Han letade efter mej runt bilen, gick runt den, kikade massor, o stod och ringde till mej men inte fått nå svar...
.
Hahahaha jag gör så konstiga saker ibland.. varför gjorde jag sådär?! Jag är ju faktiskt jättekonstig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

men hahahaha. du måste ju berätta sånt när vi ses, sin onormala tant. Haha!

2011-01-28 @ 21:57:07
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Katta

Hahaha ja men du vet, jag lider ju av senilitet väldigt ofta oxå!

2011-01-29 @ 07:08:24
Postat av: Ida

Haha fan vad rolig du är!!

2011-01-29 @ 11:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0