Biljävel!

Jaha, igår beslutade våran bil sej för att sluta fungera mitt på E14.. gasen bara slutade fungera.. vi fick svänga åt sidan och stå där tills en bil kom och stannade och bogserade oss hem.. kul!
När vi skulle in i garaget vare ännu roligare.. det gick inte.. jag styrde medan Janne och killen som bogserade oss puttade på, det gick hur bra som helst tills vi kom till kanten in i garaget, då gick det inte mer.. Janne fick ringa Eddie som fick komma och putta på med.. jävla skitbil! Det som va ännu roligare var att vi hade precis kommit från gymmet och hade duschat där så mitt hår va blött och jag höll på frysa ihjäl en aning men det va en annan saga..
Aja, JAG ringde iallafall en verkstad såhär på morronkvisten och vi ska få komma in med bilen så fort vi får tag i nån som kan hjälpa oss att bogsera dit den, tur i oturen att vi fick komma så fort iallafall!
.

Kommentarer
Postat av: Minna

Men gud va störigt! Och läskigt! Tur iallafall att ni fick hjälp hyffsat fort.

2011-01-19 @ 09:21:56
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0