Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag kläckte en bebis!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget löfte förra året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaa ett helt gäng
4. Dog någon som stod dig nära? Nee!
5. Vilka länder besökte du? Inget, höll mej i Sverige
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer pengar!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29 Juni!!
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag blivit mamma =D
9. Största misstaget? Vet ej
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaa sjuk har jag varit, förkyld o så och skadat mej, vad ska man säga, jag hade foglossningar o ischias from hell när jag va gravid.. 
11. Bästa köpet? Våran nya bil
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kian såklart =D Är stoltast o gladast i världen att jag fick just honom =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ne men den här frågan orkar jag inte svara på..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Är rätt nöjd faktiskt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit senil
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Ne, eller jo, om Kian räknas haha, men Janne vart jag kär i för nåra år sen redan jö!
20. Favoritprogram på TV? Desperate
21. Bästa boken du läste i år? Tror inte jag läst nån bok, eller har jag det? Jag minns inte.. 
22. Största musikaliska upptäckten ??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Skitmycket pengar!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ne jag tror inte det.. minns inte ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med familjen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaa, sluppit ha foglossningar o ischias så jag inte kunde gååå
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Leggins
29. Vad fick dig att må bra? Janne, Kian, familjen, vännerna, träningen!
30. Vad vill du ska hända 2011? Vill komma på vad jag vill bli så jag kan börja fundera på vad jag ska göra, det är dax! Jag vill även att det ska synas resultat av träningen framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0