Slandrom, bus och stålmannen

Uuuh har riktigt mycket träningvärk efter pump-passet idag! Blir nog ett pass imorrn med tror jag, det är så sjukt kul o det känns så braaa! När jag kom hem duschade jag o när jag va färdig hade mamma och Kian lagt sej och stängt dörren så jag tänkte passa på med en power jag med, trodde dom skulle väcka mej när dom vaknade men dom klarade sej så fint själv så jag vaknade 4 timmar senare, det tackar man för =D
.
Igår for jag, Kian, Carro och Isse till Slandrom och hälsade på Jennie och Melwin för lite surr och lek! Dom har byggt ett hus där o herre va snyggt det är! Jag önskar jag med hade ett hus som va så fint, fast jag vill inte ta hand om det.. det kan väl nånannan göra åt oss så kan vi bara bo haha?
.
.
.
.
.
Kian "anfallarn" Kronqvist! Det här är Kians nya grej, han anfaller ;) Först kommer han krypandes, han kryper väääldigt nära, sen börjar han o ska smaka på en, sen kryper han upp på en och anfaller och smakar o dregglar massor hahaha!
.
Här har ni ett exempel på hur det kan se ut:
.
.
.
Idag lekte han stålmannen.. jag låg på golvet och han skulle över mej såklart, som en ångvält (som händer väldigt ofta nuförtiden haha) Han hade börjat klättra lite.. sen helt plötsligt från ingenstans får han superkrafter och tar i med benen och flyger, jag flyger över mej?!.. Han landade på pannan, tusan oxå, men det gick bra, han vart lite rädd och lessen och jag vart en aning chockad så att säga, vad hände liksom?!
.
Haha ja, det händer mycket just nu, det är mycket roligare nu när ha♣n kan röra sej som han vill och göra massa bus istället för att bara ligga som en liten säl på golvet =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, attackera morsan. Det är som det ska vara då!

2011-02-05 @ 21:20:04
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Jennie

hihi, våra sötisar! så roligt att ni kom :D

2011-02-06 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0