Status: Sjukstuga

Här hemma har vi åter igen sjukstuga, nu i form av förkylning. Kian var jättesjuk igår men bättre idag, Janne är sjuk och jag är ganska sjuk. Min mamma va här igårkväll/inatt och tog hand om Kian så vi fick sova, han sov på mammas mage från 18 till 05:15 i sträck, dom kom in och väckte mej när hon skulle på jobbet, en slut liten hjälte va han stackarn.. huvva! Men idag är han bättre, han har fortfarande den där skithostan men inte lika mycket, min plan är att vi är frisk imorrn, tror inte vi lyckas men jag kan ju få drömma ;)
.
I onsdags va John och Isse plus mammor här. Hade jättetrevligt! Älskar besök! Tvingade Eva-Lena o Carro att spela Fia med knuff med mej, för jag ville ju vinna nångång tänkte jag.. men icke! Det gick lika bra som vanligt.. jävla skitspel!
Jag är grön:
.
.
Bebislek:
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0