Öppna förskolan o svettningar

Igår åkte vi in till stan och gick på öppna förskolan o lekte med bebisarna! Efter det kikade vi lite på stan med Carro o Isse och gick o fikade på Domus en snabbis.
.
.
.
.
Svettning nr 1 - Det största! Jag åkte rulltrappa på H&M o mundiarré o surrade skitmycket med Carro, jag kollade neråt på Carro medan jag pratade och hade till min fasa (som jag snart märker) råkat sätta vagnen lite snett.. när jag ska av så står jag fortfarande o pratar och kollar neråt för jag tror ju att allt e som vanligt, att det bara är att gå av liksom, men icke, vagnen fastnar!!! Paniken väller över mej och jag måste backa baklänges fort som fan, bakom mej åker Isse o Carro + ett mer folk, jag hann precis vinkla tillbaka vagnen o hoppa av innan jag skulle preja ner Carro och Isse som antagligen hade kört domino med resterande i rulltrappan, där snackar vi hjärtinfarkt o svettningar BIG TIME! Jag ska aldrig mer prata i en rulltrappa, inte åt fel håll iallafall!
.
Svettning nr 2 - Domus Fik! Satt och pimplade lite kaffe och surrade o Kian käkade majskrokar o fikade han med, när vi skulle gå skulle overallen på, Kian äääälskar ju sin overall, ne, han hatar den, han tar ton sådär högt så det ringer i öronen och jag försöker skynda mej samtidigt som jag försöker få honom att sluta gorma och låssas som ingenting, men egentligen rann svetten och jag ville gå under jorden en snabbis!
.
.
.
Svettning nr 3 - Ska ut från Domus och åka hem med Janne, innan ska mössan på (den skiter jag i på fiket för han skriker o jag har lite lätt panik). Tror inte Kian hatar nåt så mycket som mössan, den elaka hemska mössan, även då tog han ton så det ringde i öronen, han har sånn jäkla pipa min lilleman, man blir lite lätt döv efteråt så att säga, även då kändes det som alla kollade och även då ville jag sjunka under jorden en snabbis haha..
.
Jag har alltid haft en liten fasa om att han ska bli sådär på allmän plats.. det va lite därför jag inte ville åka buss i början haha.. det känns ju som att alla kollar och blir irreterade, iallafall dom som inte har barn själv, det behöver ju inte vara så men man blir faan svettig alltså! Men nu har jag ju varit med om det här en gång så nu e jag ju skillad och borde klara det gallant nästa gång utan svettningar ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det vilade nog en förbannelse över domus denna dagen, lät det som! haha. Han har en underbar pipa din grabb, men han är svår att inte tycka om så det spelar liksom ingen roll om det ringer i öronen länge efteråt! Haha.



OCH det verkar som om jag inte har något liv som kommenterar din blogg jämt. ;)

2011-02-01 @ 16:21:51
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit va du svettas Katta! Kanske borde kolla upp de där haha=) Kanske har det med Jannes affär med Lena med bena att göra..låter lurt tycker jag hahaha!!

2011-02-01 @ 21:08:57
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahaha, emma du har så jävla rätt. Hon säger att JAG ska kolla upp mina svettningar, men hallå, svettulla själv. Hiiiiiiiiv!

2011-02-01 @ 22:01:45
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0