Mysiga bästaste unge!

Tog och dammsög och moppade hela lägenheten igår, den här dammsugaren.. den är mycket spännande, speciellt där det blåser där han har handen! Såhär stod han i princip överallt, vart jag än flyttade dammsugaren haha, jag har ju haft det lättare när jag dammsugit förr så att säga ;)
.
.
.
Har varit lite halvkrassliga här hemma, feber o halsonta så vi struntade i öppna förskolan i måndaga och va även bara hemma idag med. Jossan och Joline kom på besök ändå dom, vilket uppskattades mycket =) spelade fia med knuff som jag införskaffade igår, men som jag aldrig mer ska spela med Jossan.... förlorade 5 av 5 gånger, HALLÅ?! Absolut inte okej, jag surnade ihop där på slutet hahaha!
.
Joline tog sej ett surr med Kian haha dom e för häftiga!
.
.
Nu på kvällskvisten tog vi oss ett bad och sen fikade vi kex och saft och kollade på film, världens mysigaste lilla kille har jag! Han gör mej så stolt och lycklig varje dag, älskade lilla vän! ♥
.
.
.
.
Hjälpte även mamma att plocka ur diskmaskinen efter fikat, sen vart det pyjamasbyte, välling och gonatt för min lilla terrorist, imorrn kommer det massa bebisar hit för lektajm! Vi längtar!
.

Kommentarer
Postat av: helena

Fy fan vad söööt din lill kille är :)

2011-02-13 @ 11:30:47
URL: http://heluus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0