ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN är han hemma igen =D
Janne åkte till Västerås i torsdags på dagen, när vi sa hejdå va jag tvungen att lipa en liten skvätt haha, jag är så töntig, men jag kan inte rå för det, han betyder så mycket och han skulle ju faktiskt vara borta enda till söndagkväll ;)
Igårkväll åkte jag och Kian och hämtade honom vid tåget, faan vad jag har saknat den karln.. Jag tror både jag och Kian vart lika glada, Kian vart så glad att han skrattade haha sötast!
Äntligen har jag honom hos mej när jag somnar och när jag vaknar! Min björn! Nu får han aaaaaldrig åka ifrån oss så länge igen.. haha okej då han får väl det då, men inte än på ett tag ;)
.
ÄLSKAR DEJ!
.

Kommentarer
Postat av: Janne

Älskar dig Katta :)

2011-02-07 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0