IT´S ALIIIIVE

Yeeey! Datorn is alive igen =D Janne återupplivade den tydligen inatt när han kom hem, det gillas skarpt för vad fasen ska man göra såhär innan morronkvisten när sonen vill se på Teletubbies och jag helst inte? =)
.
Kian beslutade sej att vakna 5, ja FEM imorse, för 1 timme och tjugo minuter sen.. Hallå liksom?
Jag hoppas för guds skull att detta är en engångsföreteelse, det va liiite väl tidigt.. är klockan nåt på 06 på morron kan jag väl gå upp då, men innan 06 är det faktiskt inte okej. Jag hoppas han blir trött snart och vill sova igen för det vill hans mamma, she loooves to sleep!
.
Såhäääär ska vi göra snart Kian, okej? ♥
.

Kommentarer
Postat av: kickan

Hahaha... fy tusan! tröttare än tröttast!

2011-02-17 @ 15:58:47
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: amelie

men uscha vad tidigt! har du hört om det senaste på jobbet. 7 gruppledare ska bli 3...

2011-02-17 @ 21:51:53
URL: http://amelieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0