Helgen!

Hallå, vi är fortfarande sjuka här hemma.. inte okej.. jag är inte så dålig men känner av i halsen fortfarande lite från och till. Janne e klen lite från och till. Kian är fortfarande snorig och har fått världens hosta, hur länge ska detta hålla i sej?
Igår fick jag iallafall nog för Kian ska inte behöva ha det såhär, ringde Torvalla Hälsocentral för 4e gången och för första gången vart vi inte nekade att komma dit - Tack! Dom tog blodprov, lyssnade på lungorna, kikade öronen, tempen och halsen. Han har en vanlig förkylning som inte vill ge sej bara, men fick flytande Bricanyl mot hostan så nu är jag nöjd. Det e ju faktiskt faan att man ska behöva ringa massa gånger innan man får komma..!
.
Iallafall..
.
I fredags var det dax att ta oss utanför dörren och hitta på nåt tyckte jag, orkar inte sitta inne hela dagarna, man blir ju depremerad tillslut. Vi tog bilen och åkte till mammas jobb och hälsade på! Kian fick sitta på bordet och fika i fikarummet och gillade även mammas kontor väldigt mycket! Han ville sitta och ligga på tangentbordet annars vart han lite upprörd haha!
.
.
.
.
Lördagen va min och Jannes efterlängtade utekväll tillsammans, vi va först på förgalej och sen blev det O´learys mestadels, som vanligt va jag lite överallt haha! Hade grym träningsvärk dagen efter på massa konstiga ställen, jag lyckas jämt!
Lilleman spenderade kvällen med sin homie - Momma! Han gillar henne skarpt =)
.
.
.
.
Maja don´t kill me haha, va tvungen att lägga upp den här bilden hon ser ju skitläskig ut!
.
.
.
.
Söndagen är väl inte så svår att räkna ut hur den spenderades.. låg dåliga hemma hos mamma tills på kvällen, åt pizza och drack massa cola o vart tjocka osså glömde jag min mobil på förfesten och bruden svarade aldrig i telefonen, vi gick dit, dörren va upplåst, vi ringde på min mobil, den hördes, vi ringde henne mobil igen men den hördes inte så vi antog att hon inte va hemma och jag kunde ju inte direkt öppna dörren o gå in o ta den, ytterst frustrerande!
Väntade, väntade och väntade, inte ett knyst, vid halv nio på kvällen begav vi oss dit igen, ringde på min mobil, då hördes inte den, inte hennes heller men såg att dörren va upplåst (fick lite lätt panik) så jag öppnade och hallåade och där låg hon i mörkret lite lätt döende med min mobil i sängen?!.. aja, jag fick tillbaka den tillslut iallafall men herre vilket strul!
.
Satt bänkad i soffan framför tvn kl 21 och kollade på BigBrotherpremiären, ska följa det slaviskt haha! Hoppas nån blir intresserad av transan, det skulle vara ytterst spännande med reaktionen när hon berättar att hon va kille först! Även att turksen i glashuset verkar roligast enligt mej!
.

Kommentarer
Postat av: Minna

Men shit vad har hänt med Maja!? Haha - skitläskig bild ju!

Och Emma va ju kanske hur snygg som helst!

Jag kommer självklart också att följa BB. I love it!

2011-02-22 @ 10:55:49
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: theres

haha fy fan vad roligt maja såg ut, har hon blivit besatt eller?:P forresten ær jag vældigt besviken att jag inte får se BB, jag gråter mej till sømns varje kvæll haha

2011-02-22 @ 11:30:32
URL: http://Theresm.blogg.no
Postat av: Jossan

Men hahaha, fy vilken vidrig bild!

2011-02-22 @ 11:44:00
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: kickan

Håll reda på mobilen nästa gång :)

2011-02-22 @ 16:40:58
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0