Dagen har börjat!

Happ, uppe strax efter 6 med lilleman som va hungrig, ögonen sved som fasen men nu börjar det ordna upp sej =) Nu sitter han och kollar på I drömmarnas trädgård och det verkar vara ytterst spännande idag, han har suttit stilla i snart en halvtimme, det är rekord på länge för busen Kronqvist ;)
.
Själv så har jag käkat havregrynsgröt och dricker kaffe och laddar inför bodypumpen kl 9, har inte riktigt kunnat sova inatt för jag längtat så mycket, som ett litet barn på julafton ungefär, med myror i benen, jag är konstig, jag vet haha! Tränade även igårkväll, det va första gången för Jossan, nu är hon igång äntligen =D Hon ska även med på pumpen, det gillas, det är så kul med sällis!
.
Återkommer senare idag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag saknar att träna med dig! Och med Amelie : )

2011-02-05 @ 09:18:45
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: Katta

Ellen, vi ordnar det lätt, flytta hem så kör vi igen ;) Haha jag kan ju få försöka locka hem dej iaf =D

2011-02-05 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0