Om jag har dött?‏

Nej, så är inte fallet, men nästintill, ungefär. Jag har faan vart dunderförkyld i över 2 veckor, för att vara exakt så är det 2 veckor och 4 dagar.
Har försökt blivit frisk men jag vet uppenbarligen inte hur man gör denna gång. Ringde HC för en vecka sen ungefär men det var ju ett jävla skämt, dom sa att jag skulle äta/dricka vitaminer och ta näsdroppar samt ta nåt som hette chosan (hon i telefonen sa att det fanns kanjang, chisan och chosan, hon bokstaverade även c-h-o-s-a-n så jag skulle få rätt medicin). Jag åker på apoteket och ska shoppa, dom undrar ungefär om det va nån som skämtat med mej, det finns inget som heter så ens, och att jag ska dricka vitaminer tyckte dom oxå lät konstigt då jag va så pass dålig..
.
Även att jag vaknade upp och trodde jag skulle dö nån natt innan då jag vaknade 5 på morron o hade svinont i hela käken och trodde jag skulle tappa alla tänder och att hjärnan skulle sprängas. Ringde 1177 och tyckte lite synd om mej själv haha, dom misstänkte bihåleinflammation. Najs!
.
Har shoppat massa förkylningsgrejer nu så nu jäklar ska jag bli frisk!
.
Kian då?
Jorå serrusåatteee, det va ju han som smittade mej med sina dagis-from-hell-baciller, han har oxå varit dålig från och till jättelänge, snorig o täppt o hostig o febrig o hej och hå fram och tillbaka. I onsdags vart han hemskickad från dagis med ögoninflammation.. där är det nog jag som e boven för jag har haft det mer eller mindre i nåra månader så atteee ja, kul jul liksom..
Iad har han vart med pappa och imorrn stannar jag hemma och är med honom, inget dagis när man har ögoninflammation, för smittsamt. Tråkigt då han tycker om att leka på dagis, men mysigt med, ska ha en mamma o Kian dag!
Imorrn blir vi 2 helt friska! That´s it!
.
Just nu springer han btw runt i en ring med en dammvippa mellan benen och leker häst haha gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0