Ny dator!

(som jag redan är ovän med, möjligen att vi e liiite kompisar för tillfället)
.
Sådärja, se på fan, vi har råkat impulsshoppa en ny bärbar dator! Förrutom att jag suttit och varit vansinnig på den i några timmar nu på kvällen så erkänner jag att den e perfekt!
Nu kanske jag tillochmed börjar blogga igen utan att få ett sammanbrott på datorn och faktiskt tycker att det är kul. Ska man blogga ska det gå snabbt och det ska gå fort och vara enkelt att lägga in bilder!
.
Sur-dagmar (stormen) har varit här o förstört massor och  imorse när jag skulle till jobbet såg jag inte särskillt mycket genom rutan på bilen, plus att jag gick ungefär 100 meter efter att parkerat ovanför jobbet och vart dyngsur!! Skitsnö! Ne stick härifrån tycker jag, eller bjud mej på en utlandsresa!
.
Idag var sista dagen för mej med julmat, jag har svullat klart för iår och beslutade mej att ta mina 2 isterband till bandet på gymmet och sprang i 30 minuter, sagt och gjort, sen skulle jag slängde in mej i solariet i hopp om lite färg på kroppen, meeen det får bli imorron för det var upptaget o jag hade inte tid att vänta!
Man ser faktiskt fräschare ut med lite färg, även att man ser mer fit ut oxå, tro det eller ej, testa själv. Kolla dej i spegeln innan du solat, sola nåra gånger, kolla och jämför, it´s true!
.

liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0