Kickoff, upptäcktsfärd o glass

Gosh, började jobbet 06.00 idag vilket betyder att jag klev upp 04.30 o det e ju inte helt okej, speciellt inte efter att ha vart på Kickoff med Q8 i Orbaden o fortfarande va aningen sliten haha. Men det va riktigt trevligt o kul där, åkte med detta härliga gäng!
Plus massa från olika q8-mackar från hela Sverige.
Nåra började lite lätt på dagen..
.
Kom dit vid halv tolv o käkade lunch sen vare massa olika stationer man skulle på, bland annat en, där det va brandövning! Det va rätt stelt, eller ja, jag va rätt stel kanske rättare sagt haha..
Brandmannen tände eld på en docka som man skulle släcka med en filt, först gick nåra o släckte, sen vare min tur.. brandmannen tänder eld på dockan o jag går fram, drar filten över dockan o börjar klappa på filten för att täppa igen alla lufthål på elden slocknar.. problemet va att det började brinna mot fötterna o jag (smartast i stan) öppnar filten lite o ska dra den ner mot fötterna för jag hade den lite för långt upp.. grejen e bara den att släpper man in luft tänder elden till igen.. japp, boff säger det o dockan brinner lite mer.. varav jag blir lite skraj o backar o ställer mej bland alla andra o vägrar släcka dockan så en annan karl får hoppa in o släcka den hahaha..
Tur det inte va på riktigt då hade nog personen dött så att säga..
.
På kvällen vare middag o fest, jag va dans o buggkungen!
Kom hem igår efter att ha sovit mej genom ungefär 30 mil o va inte sådär jättepigg o imorse jobba jag som sagt 6-14. Har grus i ögonen nu.
.
Tog o gick på äventyr med Kian på kvällskvisten =)
Det är skitkul nu när han kan gå, allt blir lättare o roligare och det e så jäkla gulligt =)
.
.
.
.
.
Självklart va vi tvungna att spana på lite hjul på vägen!
.
.
Momma hade med sej glass som vi åt efter upptäktsfärden..
Mmmme!
.
.
Sen spårade det ur..
.
.
Ganska mycket haha..
.
.
(Kian åt givetvis inte sådär mycket glass)

Kommentarer
Postat av: Minna

Alltså, pax för att nån annan börjar rädda mig om jag börjar brinna! Haha!

2011-09-01 @ 09:09:47
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0