Whey-80 vs Whey-100

Skrev till gymgrossisten och frågade vad som va bästa för mej att dricka, Whey-80 eller Whey-100.. Jag vill ju bli mer fit och gå ner lite i fett och behålla musklerna och även få lite mer muskler.
.
Som svar fick jag att jag ska använda Whey-100!
Produkten består av 100% Cross flow mikro, -ultrafiltrerat vassleproteinIsolat, med låg laktos och fetthalt. Whey-100 är ett kvalitetsprotein för idrottare som kräver det absolut bästa. Whey-100 skall användas vid sidan av en sund kost för maximal muskeluppbyggnad (dock ej till bodybuildare) och fettförbränning. 
Ta en drink efter alla dina träningspass och med fördel en drink ihop med frukost för extra proteinintag under dagen.
.
Som många som redan dricker Whey så kostar ju Whey-100 mycket mer än Whey-80.. Skrev en gång till till gymgrossisten o frågade vad Whey-100 ger mej mer än Whey-80 med tanke på prisskillnaden. Fick till svar:
.
Whey-100 är det bästa proteinpulvret vi har och framförallt för både fettförbränningen och muskelutvecklingen. 
Whey-80 kan även också hjälpa dig på traven med förbränningen, så helt fel är det inte men dina önskade resultat kommer troligtvis inte lika snabbt.
.
Man får alltså snabbare resultat med Whey-100 helt enkelt och det passade mina mål bäst!
.
Vart lite upprörd att vi hade slut på 100 och bara hade 80 hemma (som jag även tycker smakar skit). Tog mitt pick och pack och åkte på Kentaur och shoppade en hink med Micro 100% Whey Active med smaken Banana Chocolate fusion, det är fan godare än godis, längtar efter att få dricka shaken efter varje pass, sinnessjukt god e den, MÖMS!
.

Kommentarer
Postat av: Lilli

2011-04-20 @ 13:46:12
URL: http://penntroll.webblogg.se/
Postat av: Lilli igen

Men Katta, man kan nästan tro att det är Jannes blogg snart hahah

2011-04-20 @ 13:46:52
Postat av: Katta

Hahaha! Det e kuuul jö, det e ju faktiskt lite hans fel att jag blivit såhär ;)

2011-04-20 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0