Creatures

Men vilket Ulla-pass jag gick igenom idag! Jossan övertalade mej efter nåra protester från min sida att springa intervaller vilket resulterade i att jag va svett-ulla ett bra tag in i resten av passet. Ne men seriöst, det va det faktiskt skitkul. Vi värmde upp 5 min först sen ändrade vi till uppförsbacke, sprang jättefort i 30 sekunder, vilade 1 minut, sprang 30 sekunder vilade 1 minut osv 10 gånger. Efter det blev det ben och rumpa, sen triceps o mage (som vanligt), den har ju stått ut 3 meter (ungefär) så den måste tas om hand varje pass!
.
På tisdag börjar en del av mitt nya liv förhoppningsvis, får se hur det går men håller tummarna! Vad det är avslöjar jag för allmänheten kanske på tisdag efter hemkomst, förhoppningsvis väldigt nöjd =)
.
Ja hallå, jag måste klaga på Spotify, jag har hittat sjukt mycket bra ny musik men finns dom på spotify? Svaret är oftast nej.. lite finns men de e fan inte att hänga i julgranen, tur man kan dra över dom iallafall men ändå, inte okej liksom.
.
Sug på den här sålänge, skön som attan!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0