Japp

Tog och sprang på bandet igår i 40 minuter, sen blev det titts o mage. Fan va ont jag har i benen, asset och magen idag ajjjj! Hade ätit skitmycket middag 1½ timme innan passet och det va ju lite dumt att äta så mycket när jag ska iväg, höll fan på att spy ett gäng gånger, fick koncentrera mej till max o hålla mej på halsen ibland när jag sprang haha, inte okej, men jag klarade mej, men jag ska inte äta sådär mycket när jag ska iväg nå mer tror jag ne, hemskt!
.
Emma skulle kasta sin vattenflaska på mej o råkar hälla ut den på golvet istället och jag ska dricka skitmycket och råkar spruta så hårt att jag fyller munnen, runt munnen och i och på näsan hahaha, då va det fan dax att åka därifrån så att säga!
.
Ska på middag med Lilli till Maja i eftermiddag, ska bli skitkul! Jag tror att jag längtar skitmycket efter hennes maträtt hon ska bjuda på för jag drömde att hon bjöd mej på den nu inatt haha. Coca-Cola o Sweetchilimarinerd fransyska it is, det va skitgott i drömmen så jag hoppas det smakar lika gott i verkligheten =D
.
Ne nu ska lilleman få gröt, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0